InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring Teacher Caring as a “Happy Object” in Language Teacher Accounts of Happiness
Elizabeth R. Miller, Christina Gkonou
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 2, 2023, págs. 328-346
Caring and emotional labour: Language teachers’ engagement with anxious learners in private language school classrooms
Christina Gkonou, Elizabeth R. Miller
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 23, Nº. 3, 2019, págs. 372-387
Christina Gkonou
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 89, 2013, págs. 56-57
A diary study on the causes of English language classroom anxiety
Christina Gkonou
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 13, Nº. 1, 2013, págs. 51-68
Emerging Self-Identities and Emotion in Foreign Language Learning: A Narrative-Oriented Approach
Christina Gkonou
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 3, 2017, págs. 381-383
Es reseña de:
Emerging Self-Identities and Emotion in Foreign Language Learning: A Narrative-Oriented Approach
M. Miyahara
Multilingual Matters, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados