Periodo de publicación recogido
|
|
|
Creating Boundary-Breaking, Marketing-Relevant Consumer Research
Deborah J. MacInnis, Vicki G. Morwitz, Simona Botti, Donna L. Hoffman, Robert V. Kozinets, Donald R. Lehmann, John G. Lynch Jr., Cornelia (Connie) Pechmann
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 2, 2020, págs. 1-23
Todd Pezzuti, Dante Pirouz, Cornelia (Connie) Pechmann
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 3, 2015, págs. 519-529
Tendances de la recherche en marketing social au niveau de la psychologie du consommateur
Cornelia (Connie) Pechmann
Recherche et applications en marketing, ISSN 0767-3701, Vol. 30, Nº. 3, 2015, págs. 128-132
Avoiding poor health or approaching good health: : Does it matter? The conceptualization, measurement, and consequences of health regulatory focus
Pierrick Gomez, Adilson Borges, Cornelia (Connie) Pechmann
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 23, Nº. 4, 2013, págs. 451-463
Christopher S. Carpenter, Cornelia (Connie) Pechmann
American journal of public health, ISSN 0090-0036, Vol. 101, Nº. 5, 2011, págs. 948-954
Marvin E. Goldberg, Cornelia (Connie) Pechmann, Guangzhi Zhao, Ellen Thomas Reibling
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 67, Nº 2, 2003, págs. 1-18
Smoking Scenes in Movies and Antismoking Advertisements Before Movies: Effects on Youth
Cornelia (Connie) Pechmann
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 63, Nº 3, 1999, págs. 1-13
What causes youths to start smoking? Converging quantitative and qualitative evidence on the role
Tom Novak, Cornelia (Connie) Pechmann
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 20, Nº. 1, 1993, pág. 265
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados