InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of grade retention on students’ motivation: A longitudinal study over 3 years of secondary school
Julia Kretschmann, Miriam Vock, Oliver Lüdtke, Malte Jansen, Anna Gronostaj
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1432-1446
Grade skipping from the perspective of teachers in Germany: The links between teachers’ decisions, acceptance, and perceived knowledge
Andrea Westphal, Miriam Vock, Tobias Stubbe
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 1, 2017, págs. 73-86
Anna Gronostaj, Elise Werner, Eric Bochow, Miriam Vock
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 60, Nº 1, 2016, págs. 31-46
Acceleration in elementary school: Using propensity score matching to estimate the effects on academic achievement
Julia Kretschmann, Miriam Vock, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 1080-1095
Vocational interests of intellectually gifted and highly achieving young adults
Miriam Vock, Olaf Köller, Gabriel Nagy
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 305-328
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados