Periodo de publicación recogido
|
|
|
It's no longer mine: the role of brand ownership and advertising in cross-border brand acquisitions
Hua Chang, Hyokjin Kwak, Marina Puzakova, Jisoo Park, Edith G. Smit
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 34, Nº. 4, 2015, págs. 593-620
Beyond seeing McDonald's fiesta menu: : The role of accent in brand sincerity of ethnic products and brands
Marina Puzakova, Hyokjin Kwak, Monique Bell
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 44, Nº 3, 2015, págs. 219-231
Hyokjin Kwak, Marina Puzakova, Joseph F. Rocereto
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 79, Nº 4, 2015, págs. 56-76
Ads are watching me - A view from the interplay between anthropomorphism and customisation
Marina Puzakova, Joseph F. Rocereto, Hyokjin Kwak
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 32, Nº. 4, 2013, págs. 513-538
The Role of Geography of Self in �Filling In� Brand Personality Traits: Consumer Inference of Unobservable Attributes
Marina Puzakova, Hyokjin Kwak, Charles R. Taylor
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 42, Nº 1, 2013, págs. 16-29
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados