Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Contained risk-taking: Preparing preservice teachers to teach controversial issues in three countries
Judith L. Pace
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 2, 2019, págs. 228-260
The Complex and Unequal Impact of High Stakes Accountability On Untested Social Studies
Judith L. Pace
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 1, 2011, págs. 32-60
Deepening practices and possibilities for classroom discussion
Judith L. Pace, Eric Soto Shed
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 52, Vol. 1, 2024, págs. 150-154
Es reseña de:
Making classroom discussions work: Methods for quality dialogue in the social studies
J. C. Lo (ed. lit.)
New York : Teachers College Press, 2022
Cultivating Student Voice and Civic Engagement in Elementary School
Judith L. Pace (res.)
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 44, Nº 2, 2016, págs. 277-282
Es reseña de:
Civic Education in the Elementary Grades: Promoting Student Engagement in an Era of Accountability
Dana Mitra, Stephanie C. Serriere
New York : Teachers College Press, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados