InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“If they were white and middle class": The possessive investment in whiteness in U.S. History textbooks’ portrayal of 20th-century social democratic reforms Bonnie Lewis &Ryan M. Crowley
Bonnie Lewis, Ryan M. Crowley
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 52, Vol. 1, 2024, págs. 97-120
Villainification and Evil in Social Studies Education
Cathryn van Kessel, Ryan M. Crowley
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 4, 2017, págs. 427-455
Black Civitas: An Examination of Carter Woodson's Contributions to Teaching About Race, Citizenship, and the Black Soldier
Anthony L. Brown, Ryan M. Crowley, LaGarrett J. King
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 2, 2011, págs. 278-299
Victoria Davis Smith, William L. Smith, Ryan M. Crowley
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 162-166
Es reseña de:
Marking the “invisible”: Articulating whiteness in social studies education
A. M. Hawkman (ed. lit.), S. B. Shear (ed. lit.)
Charlotte, NC : Information Age, 2020
Preserving Local History With Public Value in Mind
Ryan M. Crowley
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Nº 1, 2018, págs. 149-154
Es reseña de:
People Need to Know: Confronting History in the Heartland
Robert M. Lucas
New York : Peter Lang, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados