Ayuda
Ir al contenido

Whiteness and the social studies: Naming and re-articulating “the invisible” Marking the “invisible”: Articulating whiteness in social studies education, by A. M. Hawkman & S. B. Shear (Eds.), Charlotte, NC, Information Age, 2020, 749 pp., ISBN: 978-1-64113-993-9; ISBN: 978-1-64113-994-6

    1. [1] Baylor University

      Baylor University

      Estados Unidos

    2. [2] University of Arizona

      University of Arizona

      Estados Unidos

    3. [3] University of Kentucky

      University of Kentucky

      Estados Unidos

  • Localización: Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 162-166
  • Idioma: inglés
  • Es reseña de:

    • Marking the “invisible”: Articulating whiteness in social studies education

      A. M. Hawkman (ed. lit.), S. B. Shear (ed. lit.)

      Charlotte, NC : Information Age, 2020

  • Texto completo no disponible (Saber más ...)

Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno