InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Wayne Journell
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 4, 2019, págs. 471-471
Wayne Journell
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 1, 2017, págs. 1-6
Learning to think politically: Toward more complete disciplinary knowledge in civics and government courses
Wayne Journell, Melissa Walker Beeson, Cheryl A. Ayersa
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 1, 2015, págs. 28-67
Wayne Journell
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 41, Nº 3, 2013, págs. 316-351
Wayne Journell
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 3, 2011, págs. 348-392
Toward techology-mediated transcultural education: learning from a discussion of politics and culture between american and moroccan students
Wayne Journell, Mark Dressman, Adam Babcock, Nathan Weatherup, Ahmed Makhoukh
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 24, Nº 2, 2009-2010 (Ejemplar dedicado a: Teaching for higher knowledge), págs. 169-192
Facilitating Historical Discussions Using Asynchronous Communication: The Role of the Teacher
Wayne Journell
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 36, Vol. 4, 2008, págs. 317-355
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados