InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Experiences with Flipped Classroom Methodology in US High School Chemistry Courses: Lessons Learned from Action Research Projects
Sarah B. Boesdorfer, Stacie M. Anderson, Jessie A. Botello, Katherine E. Webb, DeLora Mowery, Brandon M. Daughety, Maricar Maxine Harris
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 6, 2023, págs. 2096-2104
Refocusing Outcome Expectations for Secondary and Postsecondary Chemistry Classrooms
Sarah B. Boesdorfer, Dawn I. Del Carlo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 11, 2020, págs. 3919-3922
Emphasizing Learning: Using Standards-Based Grading in a Large Nonmajors’ General Chemistry Survey Course
Sarah B. Boesdorfer, Emilee Baldwin, Kyle A. Lieberum
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 8, 2018, págs. 1291-1300
Review of Teaching and Learning STEM: A Practical Guide
Sarah B. Boesdorfer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 10, 2016, págs. 1682-1683
Review of Chemistry Education: Best Practices, Opportunities and Trends
Sarah B. Boesdorfer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 12, 2015, págs. 1975-1976
Review of Investigating Classroom Myths through Research on Teaching and Learning
Sarah B. Boesdorfer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 4, 2014, págs. 470-471
Review of Making Scientists: Six Principles for Effective College Teaching
Sarah B. Boesdorfer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 9, 2013, págs. 1111-1112
Review of teaching chemistry-a studybook: A practical guide and textbook for student teachers, teacher trainees and teachers
Sarah B. Boesdorfer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 5, 2013, págs. 532-533
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados