InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Between Trauma and Perpetration: Psychoanalytical and Social Psychological Perspectives on Difficult Histories in the Israeli Context
Tsafrir Goldberg
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 3, 2017, págs. 349-377
"It's in My Veins": identity and disciplinary practice in students discussions of a historical issue
Tsafrir Goldberg
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 41, Nº 1, 2013, págs. 33-64
Workplace Learning and the Practice of Agency in the First Two Years of Teaching: The Case of Arab Novices in Israel
Hiam Nasseraldeen, Tsafrir Goldberg, Lily Orland-Barak
Teacher Induction and Mentoring: Supporting Beginning Teachers / Juan José Mena Marcos (ed. lit.), Anthony Clarke (ed. lit.), 2021, ISBN 978-3-030-79833-8, págs. 27-50
The official, the empathetic and the critical: Three approaches to history teaching and reconciliation in Israel
Tsafrir Goldberg
History education and conflict transformation: Social psychological theories, history teaching and reconciliation / Charis Psaltis (aut.), Mario Carretero (aut.), Sabina Cehajic-Clancy (aut.), 2017, ISBN 9783319546810, págs. 277-300
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados