InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Growth mindset and reading proficiency of ESL learners: Examining the role of students’ socioeconomic status using PISA 2018 Philippine data
Allan B. I. Bernardo
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 2, 2023, págs. 675-693
Allan B. I. Bernardo
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, ISSN-e 1579-3680, ISSN 0213-4748, Vol. 36, Nº 3, 2021, págs. 397-423
Is guanxi belief predicted by system-justifying ideologies?: Exploring the relationship of guanxi belief with meritocratic ideology, social dominance orientation and right-wing authoritarianism
Haoxin Liu, Tulips-Yiwen Wang, Allan B. I. Bernardo
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, ISSN-e 1579-3680, ISSN 0213-4748, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 241-264
Polyculturalism: Viewing Cultures as Dynamically Connected and its Implications for Intercultural Attitudes in Colombia
Lisa Rosenthal, Luisa Ramírez, Sheri R. Levy, Allan B. I. Bernardo
Avances en psicología latinoamericana, ISSN-e 2145-4515, ISSN 1794-4724, Vol. 37, Nº. 1, 2019, págs. 133-151
Culturally relevant meanings of the protestant work ethic and attitudes towards poor persons
Allan B. I. Bernardo, Sheri R. Levy, Ashley E. Lytle
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Nº 21, 2018, págs. 1-9
Amotivation in Filipino ESL learners: exploring some correlates
Rochelle Irene G. Lucas, Allan B. I. Bernardo, Mildred A. Rojo-Laurilla
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 26, 2016, págs. 109-119
Felicidad T. Villavicencio, Allan B. I. Bernardo
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 329-340
Sobre aprendices buenos y malos: la dimensión lingüística de las teorías implícitas de la inteligencia
Allan B. I. Bernardo
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 10, Nº. 26, 2012, págs. 195-212
Allan B. I. Bernardo
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 27, Nº 4, 2012, págs. 557-571
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados