Periodo de publicación recogido
|
|
|
Investigating the opportunities and challenges for African languages in public spaces: an introduction
Rosemary Wildsmith, Colin Reilly, Seraphin Kamdem
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: African Languages in Public spaces: Opportunities and challenges), págs. 765-772
Enhancing visibility of local African languages in South Africa through learning to read
Rosemary Wildsmith, Caroline Dyer, Taadi Modipa
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: African Languages in Public spaces: Opportunities and challenges), págs. 860-876
Rosemary Wildsmith
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 48, Nº 2, 2015, págs. 297-301
Rosemary Wildsmith, Aloysius Conduah
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: Bi/Multilingual Identity in South Africa), págs. 638-653
The African languages in South African education 2009-2011
Rosemary Wildsmith
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 46, Nº 1, 2013, págs. 120-124
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados