InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Freedom behind a fence: outer place and inner space in Dutch classic primers (1902–1913)
Sanne Parlevliet, Hilda T.A. Amsing
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 57, Nº. 1-2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Spaces and Places of Education), págs. 50-71
Remediating history: assessing the past in Dutch historical fiction for children c. 1960–1980
Sanne Parlevliet
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 54, Nº. 4, 2018, págs. 485-501
A poetic journey: the transfer and transformation of German strategies for moral education in late eighteenth-century Dutch poetry for children
Sanne Parlevliet, Jeroen J.H. Dekker
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 49, Nº. 6, 2013, págs. 745-768
Foxing the child: the cultural transmission of pedagogical norms and values in Dutch rewritings of literary classics for children 1850-1950
Sanne Parlevliet
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 48, Nº. 4, 2012, págs. 549-570
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados