Periodo de publicación recogido
|
|
|
Wen-Jye Shyr, Chi-Feng Feng, Wei-Chin Liu, Po-Wen Liu
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 1 (Parte B), 2017 (Ejemplar dedicado a: Current Trends in K-12 Engineering Education), págs. 430-440
Energy management competency development based on the internet of things (OIT)
Wen-Jye Shyr, Chien-Fu Chiou, Cheng-Fu Yang, Po-Chi Li
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 4, 2017, 1385 págs.
Wen-Jye Shyr, Chi-Feng Feng, Po-Wen Liu, Tsung-Lin Chiang, Te-Jen Su
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 1 (Parte A), 2017, págs. 121-127
Enhancing mechatronics learning through human computer interaction technology
Wen-Jye Shyr, Tsung-Lin Chiang, Chia-Ming Lin, Kuan-Ting Lin
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 3, 2013, págs. 596-601
The working competency items for energy technology: a three-stage empirical method
Wen-Jye Shyr, Tsung-Chin Lo
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 3, 2012, págs. 599-605
Integrating bio-energy laboratory activities into a junior high school classroom
Wen-Jye Shyr
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 3, 2011, págs. 585-590
Internet-based laboratory platform for distance learning in engineering education
Wen-Jye Shyr
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 25, no. Extra 4, 2009, págs. 693-700
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados