InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Grain size effects in rime judgment across literacy development in German
Alexandra M. A. Schmitterer, Sascha Schroeder
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 3, 2019, págs. 673-691
Exploring early language detection in balanced bilingual children: The impact of language-specificity on cross-linguistic nonword recognition
Pauline Schröter, Sascha Schroeder
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 22, Nº. 3, 2018, págs. 305-315
Syllables and morphemes in German reading development: Evidence from second graders, fourth graders, and adults
Jana Hasenäcker, Sascha Schroeder
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 3, 2017, págs. 733-753
Nele McElvany, Sascha Schroeder, Jürgen Baumert, Wolfgang Schnotz, Holger Horz, Mark Ullrich
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 27, Nº 3, 2012, págs. 403-420
Sascha Schroeder
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 4, 2011, págs. 877-896
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados