InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Removing Barriers to WL Teacher Certification: A Closer Look at edTPA Ratings
Francis J. Troyan, Peter Swanson, Victoria Russell
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 106, Nº 4, 2023, págs. 657-675
The control, content, and consequences of edTPA: World language teacher educators’ perceptions
Susan A. Hildebrandt, Peter Swanson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 3, 2019, págs. 670-686
The world language teacher shortage: taking a new direction
Peter Swanson, Shannon Mason
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 1, 2018, págs. 251-262
Communicative Learning Outcomes and World Language edTPA: Characteristics of High-scoring Portfolios
Peter Swanson, Susan A. Hildebrandt
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 100, Nº 3, 2017, págs. 331-347
Peter Swanson, Manuela Wagner
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 3, 2016, págs. 407-411
Building Social Capital Alongside a Strong Sense of Efficacy
Peter Swanson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 2, 2016, págs. 197-198
World language teacher candidate performance on edTPA: an exploratory study
Susan A. Hildebrandt, Peter Swanson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 4, 2014, págs. 576-591
Peter Swanson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 97, Nº 1, 2014, págs. 5-20
Spanish teachers' sense of humor and student performance on the national Spanish exams
Peter Swanson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 2, 2013, págs. 146-156
Second-foreign language teacher efficacy and its relationship to professional attrition
Peter Swanson
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 68, Nº. 1, 2012, págs. 78-101
The congruence of vocational interests and the workplace environment: Reducing the language teacher shortage
Peter Swanson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 4, 2012, págs. 519-537
Teacher Efficacy and Attrition: Helping Students at Introductory Levels of Language Instruction Appears Critical
Peter Swanson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 93, Nº 2, 2010, págs. 305-321
Language Acquisition in a Nutshell: A Primer for Teachers by Bill VanPatten and Russell Simonsen (review)
Peter Swanson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 106, Nº 3, 2023, págs. 524-525
Es reseña de:
Language Acquisition in a Nutshell: A Primer for Teachers by Bill VanPatten and Russell Simonsen (review)
Bill VanPatten, Simonsen Russell
Alexandria : ACTFL, 2022
Peter Swanson (res.)
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 104, Nº 3, 2021, págs. 526-527
Es reseña de:
Teaching Language Online: A Guide for Designing, Developing, and Delivering Online, Blended, and Flipped Language Courses
Victoria Russell, Kathryn Murphy-Judy
Routledge, 2021
Peter Swanson (res.)
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 103, Nº 1, 2020, págs. 139-140
Es reseña de:
La comprensión lectora en la enseñanza del español LE/L2: De la teoría a la práctica
Victoria Rodrigo
Routledge, 2019
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados