Hybrid Spanish Programs: A Challenging and Successful Endeavor
Luís Hermosilla
págs. 2-4
The Power of Belief: Spanish Teachers' Sense of Efficacy and Student Performance on the National Spanish Examinations
Peter Swanson
págs. 5-20
First-year Hybrid Spanish Courses: How Instructors Manage Their Time
Concepción B. de Godev
págs. 21-31
La valoración del habla bilingüe en los Estados Unidos: Fundamentos sociolingüísticos y pedagógicos en Hablando bien se entiende la gente
Andrew Lynch, Kim Potowski
págs. 32-46
Phonetics and Technology in the Classroom: A Practical Approach to Using Speech Analysis Software in Second-language Pronunciation Instruction
Daniel J. Olson
págs. 47-68
Coivara da memória: Entre la nostalgia y la melancolía
Sonia Barrios Tinoco
págs. 69-80
Confronting the Urban Nightmare: La pared transparente by Ernestina de Champourcin
Catherine C. Bellver
págs. 81-90
La conquista del aire de Belén Gopegui: Un discurso narrativo de la Generación de los 90 en España inmerso en las coordenadas de la posmodernidad
Antonio J. Aiello
págs. 91-100
Freedom to Experiment: The Coherence and Complexity of Federico García Lorca's Puppet Theater
Susan G. Polansky
págs. 101-112
Embodied Cognition and Empathy in Miguel de Cervantes's El celoso extremeño
Elena Carrera
págs. 113-124
A Failed Utopia in Marcela del Río's Proceso a Faubritten
Samuel Manickam
págs. 125-139
Shirley Campbell's Ideology of Historiographic Legitimation
Paulette A. Ramsay
págs. 140-153
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: