Periodo de publicación recogido
|
|
|
Conditioned suppression is an inverted-U function of footshock intensity
James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 41, Nº. 1, 2013, págs. 94-106
The dual role of the context in postpeak performance decrements resulting from extended training
Gonzalo Urcelay, James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 40, Nº. 4, 2012, págs. 476-493
Performance factors in associative learning: assessment of the sometimes competing retrieval model
James E. Witnauer, Brittany M. Wojick, Cody W. Polack, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 40, Nº. 3, 2012, págs. 347-366
Two components of responding in Pavlovian lick suppression
Jeremie Jozefowiez, James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 39, Nº. 2, 2011, págs. 138-145
The role of within-compound associations in learning about absent cues
James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 39, Nº. 2, 2011, págs. 146-162
Some determinants of second-order conditioning
James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 39, Nº. 1, 2011, págs. 12-26
Contrasting AAC and ABC renewal: the role of context associations
Mario A. Laborda, James E. Witnauer, Ralph R. Miller
Learning and behavior: a Psychonomic Society publication, ISSN 1543-4494, Vol. 39, Nº. 1, 2011, págs. 46-56
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados