Periodo de publicación recogido
|
|
|
Thea Cameron‐Faulkner, Nivedita Malik, Circle Steele, Stefano Coretta, Ludovica Serratrice, Elena Lieven
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 273-290
Given-new/new-given?: children's sensitivity to the ordering of information in complex sentences
Bianca Junge, Anna L. Theakston, Elena Lieven
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 3, 2015, págs. 589-612
Subject and object omission in children's early transitive constructions: a discourse-pragmatic approach
Eileen Graf, Anna L. Theakston, Elena Lieven, Michael Tomasello
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 3, 2015, págs. 701-727
Children's Norm Enforcement in Their Interactions With Peers
Bahar Köymen, Elena Lieven, Denis A. Engemann, Hannes Rakoczy, Felix Warneken, Michael Tomasello
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1108-1122
German–English-speaking children's mixed NPs with ‘correct’ agreement
Liane Jorschick, Antje Endesfelder Quick, Dana Glässer, Elena Lieven, Michael Tomasello
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 14, Nº 2, 2011, págs. 173-183
Elena Lieven, Silke Brandt
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 34, Nº 3, 2011, págs. 281-297
The constructivist approach: reply to commentaires
Elena Lieven, Silke Brandt
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 34, Nº 3, 2011, págs. 319-322
Young children's sensitivity to new and given information when answering predicate-focus questions
Dorothe Salomo, Elena Lieven, Michael Tomasello
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 1, 2010, págs. 101-115
German Children’s Comprehension of Word Order and Case Marking in Causative Sentences
Miriam Dittmar, Kirsten Abbot-Smith, Elena Lieven, Michael Tomasello
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 1152-1167
How Toddlers and Preschoolers Learn to Uniquely Identify Referents for Others: A Training Study
Danielle Matthews, Elena Lieven, Michael Tomasello
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 6, 2007, págs. 1744-1759
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados