InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
L2 Proficiency matters in comparative L1/L2 processing research
Gregory D. Keating
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 700-701
Gregory D. Keating, Jill Jegerski, Bill VanPatten
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 1, 2016, págs. 36-49
On-line relative clause attachment strategy in heritage speakers of Spanish
Jill Jegerski, Gregory D. Keating, Bill VanPatten
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 20, Nº. 3, 2016, págs. 254-268
Processing Instruction, Meaning-Based Output Instruction, and Meaning-Based Drills: Impacts on Classroom L2 Acquisition of Spanish Object Pronouns
Gregory D. Keating, Andrew P. Farley
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 91, Nº 3, 2008, págs. 639-650
Task effectiveness and word learning in a second language: The involvement load hypothesis on trial
Gregory D. Keating
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 3, 2008, págs. 365-386
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados