InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Like someone’s got you: External supports for youth activists and intersectional justice
Stephanie C. Serriere, Laura Palomino, Victoria Gilles, Christian Litsey, Priscila Villarreal
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 4, 2023, págs. 559-586
Contested Spaces of a "Failing" Elementary School
Roi Kawai, Stephanie C. Serriere, Dana Mitra
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 42, Nº 4, 2014, págs. 486-515
Student Voice in the Elementary Years: Fostering Youth-Adult Partnerships in Elementary Service-Learning
Stephanie C. Serriere, Dana Mitra, Katherine Reed
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 4, 2011, págs. 541-575
Macedonian and U.S. Students in a Pre-Service Teaching Cultural Exchange: Examining the Formation of Perspective Consciousness
Stephanie C. Serriere
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 23, Nº 1, 2008 (Ejemplar dedicado a: Learning and Teaching in Context), págs. 76-98
Mr. Rogers: A radical social studies teacher?
Stephanie C. Serriere (res.)
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 1, 2019, págs. 138-142
Es reseña de:
Won’t You Be My Neighbor?
Nicholas Ma Caryn Capotosto (coord.), Morgan Neville (dir.)
United States : Focus Features, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados