InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Bringing Japan and Taiwan closer electronically: A look at an intercultural online synchronic chat task and its effect on motivation
Mark R. Freiermuth, Hsin-chou Huang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 1, 2012, págs. 61-88
Using the DASH Method to Measure Reading Comprehension
Mark R. Freiermuth, Wenyuh Shieh
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 44, Nº. 1, 2010, págs. 110-128
Mark R. Freiermuth
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users / Mark R. Freiermuth (ed. lit.), Nourollah Zarrinabadi (ed. lit.), 2020, ISBN 978-3-030-34212-8, págs. 3-32
Do Thi Ha, Mark R. Freiermuth
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users / Mark R. Freiermuth (ed. lit.), Nourollah Zarrinabadi (ed. lit.), 2020, ISBN 978-3-030-34212-8, págs. 467-490
Future Considerations Concerning Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users
Nourollah Zarrinabadi, Mark R. Freiermuth
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users / Mark R. Freiermuth (ed. lit.), Nourollah Zarrinabadi (ed. lit.), 2020, ISBN 978-3-030-34212-8, págs. 597-604
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users
Mark R. Freiermuth (ed. lit.), Nourollah Zarrinabadi (ed. lit.)
Palgrave Macmillan Reino Unido, 2020. ISBN 978-3-030-34212-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados