Periodo de publicación recogido
|
|
|
Medication mathematics in nursing education: A review of literature
K. Marks Riberdy, Larry W. Barber
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 1516-1521
Online learning: The need for critical reflection as a result of the covid-19 pandemic
R. Harrison, Larry W. Barber
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 1522-1527
Exploring the influence of teacher biography in pre-service physical education teacher education
Larry W. Barber, W. Walters, C. Temertzoglou
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 585-590
Examining the “resilience and grit” behaviours, habits and attitudes of pre-service teachers
Larry W. Barber, I. Brown, W. Walters
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 591-595
Developing online courses through university professional partnerships
Larry W. Barber, R. Van Oostveen, E. A. Childs, D. McGuckin, S. Vohra
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 613-620
Larry W. Barber
Manual para la evaluación del profesorado / Linda Darling-Hammond (aut.), Jason Millman (aut.), 1997, ISBN 84-7133-671-5, págs. 300-315
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados