Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Being in the users' shoes: Anticipating experience while designing online courses.
Chrysi Rapanta, Lorenzo Cantoni
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 5, 2014, págs. 765-777
A reply to 'Being in the users' shoes: Is there maybe another way?'.
Chrysi Rapanta, Lorenzo Cantoni
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 5, 2014, págs. 780-781
Massive open online courses: strategies and research areas
Jamie Murphy, Nadzeya Kalbaska, Alan Williams, Peter Ryan, Lorenzo Cantoni, Laurel C. Horton Tognazzini
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 26, Nº. 1, 2014, págs. 39-43
Social media impact on corporate reputation: Proposing a new methodological approach
Andrreina Mandelli, Lorenzo Cantoni
Cuadernos de información, ISSN 0717-8697, Nº. 27, 2010, págs. 60-74
Omni-channel Retailing in the Fashion Industry: Its Definition and Implementation
Camila Portela, Nadzeya Kalbaska, Lorenzo Cantoni
Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021 / Teresa Sádaba Garraza (ed. lit.), Nadzeya Kalbaska (ed. lit.), Francesca Cominelli (ed. lit.), Lorenzo Cantoni (ed. lit.), Marta Torregrosa Puig (ed. lit.), 2021, ISBN 9783030813215, págs. 3-15
Digital Fashion Competences: A Longitudinal Study
Tekila Harley Nobile, Nadzeya Kalbaska, Rafael Almeida de Oliveira, Lorenzo Cantoni
Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021 / Teresa Sádaba Garraza (ed. lit.), Nadzeya Kalbaska (ed. lit.), Francesca Cominelli (ed. lit.), Lorenzo Cantoni (ed. lit.), Marta Torregrosa Puig (ed. lit.), 2021, ISBN 9783030813215, págs. 17-28
Rallying Hashtags as a Tool for Societal Change in Fashion
Olga Karamalak, Lorenzo Cantoni
Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021 / Teresa Sádaba Garraza (ed. lit.), Nadzeya Kalbaska (ed. lit.), Francesca Cominelli (ed. lit.), Lorenzo Cantoni (ed. lit.), Marta Torregrosa Puig (ed. lit.), 2021, ISBN 9783030813215, págs. 237-249
Intercultural Crisis Communication on Social Media: A Case from Fashion
Alice Noris, Lorenzo Cantoni
Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021 / Teresa Sádaba Garraza (ed. lit.), Nadzeya Kalbaska (ed. lit.), Francesca Cominelli (ed. lit.), Lorenzo Cantoni (ed. lit.), Marta Torregrosa Puig (ed. lit.), 2021, ISBN 9783030813215, págs. 251-264
Lisbona.: Progetto per la riqualificazione di un vuoto urbano nell'ex area industriale di Alcantara
Lorenzo Cantoni, Ilda Vagge
ReUSO, Granada 2017: sobre una arquitectura hecha de tiempo / coord. por Milagros Palma Crespo, María Lourdes Gutiérrez Carrillo, Rafael García Quesada, Vol. 3, 2017 (Paisaje cultural y patrimonio industrial ), ISBN 978-84-338-6131-3, págs. 89-96
Desarrollo y renovación de destinos turísticos
Lorenzo Cantoni
XV Congreso AECIT. Tiempos de cambios en el turismo. Dinámica de transformación del Turismo en el siglo XXI / Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (ed. lit.), 2010, ISBN 978-84-695-0929-6
Fashion Communication: Proceedings of the FACTUM 21 Conference, Pamplona, Spain, 2021
Teresa Sádaba Garraza (ed. lit.), Nadzeya Kalbaska (ed. lit.), Francesca Cominelli (ed. lit.), Lorenzo Cantoni (ed. lit.), Marta Torregrosa Puig (ed. lit.)
Springer International Publishing AG, 2021. ISBN 9783030813215
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados