InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Cinthia Bittencourt Spricigo, Bárbara Maria Camilotti, Charles R. Graham, Ruth Baptista
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, ISSN-e 2174-5374, ISSN 1139-613X, Vol. 26, Nº 2, 2023, págs. 17-50
Blended learning: the new normal and emerging technologies
Charles Dziuban, Charles R. Graham, Patsy D. Moskal, Anders Norberg, Nicole Sicilia
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 15, 2018
Online Learner Engagement: Opportunities and Challenges with Using Data Analytics
Robert Bodily, Charles R. Graham, Michael D. Bush
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 57, Nº. 1, 2017, págs. 10-17
Institutional drivers and barriers to faculty adoption of blended learning in higher education.
Wendy W. Porter, Charles R. Graham
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 4, 2016, págs. 748-762
The nature of teacher engagement at an online high school.
Jered Borup, Charles R. Graham, Jeffery S. Drysdale
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 5, 2014, págs. 793-806
Coral Marie Hanson, Charles R. Graham, Larry Seawright
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 17, 2008, págs. 29-47
Coral Marie Hanson, Charles R. Graham, Larry Seawright
Interactive Educational Multimedia, ISSN-e 1576-4990, Nº. 17, 2008, págs. 29-47
Five Powerful Ways Technology Can Enhance Teaching and Learning in Higher Education
Charles R. Graham, R. E. West
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 45, Nº. 3, 2005, págs. 20-27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados