Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Nature, nurture and neuroscience: some future directions for historians of education
Richard Aldrich
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 50, Nº. Extra 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: Shaping the history of education? The first 50 years of Paedagogica Historica / coord. por Jeroen J.H. Dekker, Frank Simon), págs. 852-860
The New Education and the Institute of Education, University of London, 1919-1945
Richard Aldrich
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 45, Nº. 4-5, 2009 (Ejemplar dedicado a: New Education at the heart of knodledge transformations / coord. por Rita Hofstetter, Bernard Schneuwly), págs. 485-502
The Institute of Historical Research, University of London
Richard Aldrich
History of education researcher, ISSN 1740-2433, Nº. 77, 2006, págs. 11-14
Research centres in the history of education: the MA in history of education at the Institute of education, University of London, 1980-2005
Richard Aldrich
History of education researcher, ISSN 1740-2433, Nº. 75, 2005, págs. 52-53
The training of teachers and educational studies: the London Day Training College, 1902�1932
Richard Aldrich
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 40, Nº. Extra 5-6, 2004 (Ejemplar dedicado a: The role of congresses and institutes in the emergence of the educational sciences), págs. 617-631
Richard Aldrich
Perspectivas: Revista trimestral de educación comparada, ISSN 0304-3053, Nº. 1-2, 1994, págs. 61-77
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados