InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Reading comprehension and vocabulary: Is vocabulary more important for some aspects of comprehension?
Kate Cain, Jane Oakhill
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 114, Nº. 4, 2014, págs. 647-662
Pascal Gygax, Ute Gabriel, Oriane Sarrasin, Jane Oakhill, Alan Garnham
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Social dynamics in judgement and performance in academic settings / Céline Buchs (ed. lit.), Armand Chatard (ed. lit.), Olivier Desrichard (ed. lit.)), págs. 235-246
Individual Differences in the Inference of Word Meanings From Context: The Influence of Reading Comprehension, Vocabulary Knowledge, and Memory Capacity
Kate Cain, Jane Oakhill, Kate Lemmon
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 4, 2004, págs. 671-681
Children's Reading Comprehension Ability: Concurrent Prediction by Working Memory, Verbal Ability, and Component Skills
Kate Cain, Peter Bryant, Jane Oakhill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 1, 2004, págs. 31-42
Chapter 9. Understanding anaphora: the role of superficial and conceptual information
Manuel Francisco Carreiras Valiña, Alan Garnham, Jane Oakhill
Language processing in Spanish / Manuel Francisco Carreiras Valiña (ed. lit.), José Eugenio García-Albea Ristol (ed. lit.), Núria Sebastián Gallés (ed. lit.), 1996, ISBN 0-8058-1721-2, págs. 241-274
Manual de psicología del pensamiento: pensar y razonar
Alan Garnham, Jane Oakhill
Barcelona : Paidós Ibérica, 1996. ISBN 84-493-0283-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados