InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Conflict between learners’ beliefs and actions: speaking in the classroom
Rieko Yoshida
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 22, Nº. 4, 2013, págs. 371-388
How Do Teachers and Learners Perceive Corrective Feedback in the Japanese Language Classroom?
Rieko Yoshida
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 2, 2010, págs. 293-314
Learners' perception of corrective feedback in pair work
Rieko Yoshida
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 41, Nº. 3, 2008, pág. 525
Functions of Repetition in Learners' Private Speech in Japanese Language Classrooms
Rieko Yoshida
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 17, Nº. 4, 2008, págs. 289-306
Teachers' Choice and Learners' Preference of Corrective Feedback Types
Rieko Yoshida
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 17, Nº. 1, 2008, págs. 78-93
Perceptions of a learner¿s self-expresive speech by an instructor and the learner.
Rieko Yoshida
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 40, Nº. 4, 2007, págs. 622-634
Politics of recognition and effects of multiculturalism on identity: case of Japanese Canadians in Montreal
Rieko Yoshida
Bilingual socialization and bilingual language acquisition: proceedings from the Second International Symposium on Bilingualism : (University of Vigo, Galicia-Spain, October 23-26, 2002) / Anxo M. Lorenzo Suárez (aut.), Fernando Ramallo Fernández (aut.), Xoán Paulo Rodríguez Yáñez (aut.), 2005, ISBN 84-8158-280-8, págs. 35-48
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados