InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Onto-Epistemologies of New Materialism: Implications for Applied Linguistics Pedagogies and Research
Kelleen Toohey
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 6, 2019, págs. 937-956
Diane Dagenais, Kelleen Toohey
Langage et société, ISSN 0181-4095, ISSN-e 2101-0382, Nº. 157, 2016, págs. 57-71
"That Sounds So Cooool": Entanglements of Children, Digital Tools, and Literacy Practices
Kelleen Toohey, Diane Dagenais, Andreea Fodor, Linda Hof, Omar Nuñez, Angelpreet Singh
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 49, Nº. 3, 2015, págs. 461-485
Are the lights coming on? How can we tell? English language learners and literacy assessment
Kelleen Toohey
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 2, 2007, págs. 253-272
The Cambridge handbook of bilingualism edited by Annick De Houwer and Lourdes Ortega
Kelleen Toohey
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 10, 2020, págs. 902-904
Es reseña de:
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 33, 2020, págs. 299-300
C. R. Kuby & T. Gutshall Rucker: Go be a Writer! Expanding the Boundaries of Literacy Learning with Children
Kelleen Toohey
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 263-267
Es reseña de:
Go be a writer!: expanding the curricular boundaries of literacy learning with children
Candace R. Kuby, Tara Gutshall Rucker
New York : Teachers College Press, 2016
Richard F. Young: Discursive practice in language learning and teaching
Kelleen Toohey
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 5, 2012 (Ejemplar dedicado a: Poststructuralism and its Challenges for Applied Linguistics), págs. 614-617
Es reseña de:
Discursive practice in language learning and teaching
Richard F. Young
Malden : Wiley-Blackwell, 2009
Teacher Collaboration and Talk in Multilingual Classrooms: Angela Creese
Kelleen Toohey
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 9, Nº. 4, 2006, págs. 500-502
Es reseña de:
Angela Creese: Teacher Collaboration and Talk in Multilingual Classrooms
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 7, Nº. 2, 2008, págs. 183-185
Sociocultural Contexts of Language and Literacy: B. Perez (ed.) with T. McCarty, L. Watahomigie, M. Torres-Guzman, To thi Dien, J-M. Chang, H. Smith, A. Davila de Silva, A. Nordlander
Kelleen Toohey
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 9, Nº. 2, 2006, págs. 278-280
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados