Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning to Sing Again: A Gay Widower´s Journey
Donald M. Taylor
Bulletin of the Council for Research in Music Education, ISSN 0010-9894, Nº 199, 2014, págs. 69-86
Negotiating power: Agenda ordering and the willingness to negotiate in asymmetric intergroup conflicts
Nour S. Kteily, Tamar Saguy, James Sidanius, Donald M. Taylor
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 105, Nº. 6, 2013, págs. 978-995
Donald M. Taylor
Bulletin of the Council for Research in Music Education, ISSN 0010-9894, Nº 179, 2009, págs. 45-60
Bilingual education in an Aboriginal context: examining the transfer of language skills from Inuktitut to English or French
Esther Usborne, Julie Caouette, Qiallak Qumaaluk, Donald M. Taylor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 6, 2009, págs. 667-684
Attitudes toward inclusion and students with disabilities: a review of three decades of music research
Judith A. Jellison, Donald M. Taylor
Bulletin of the Council for Research in Music Education, ISSN 0010-9894, Nº 172, 2007, págs. 9-23
Early Heritage-language Education and the Abrupt Shift to a Dominant-language Classroom: Impact on the Personal and Collective Esteem of Inuit Children in Arctic Québec
Évelyne Bougie, Steven C. Wright, Donald M. Taylor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 6, Nº. 5, 2003, págs. 349-373
Patterns of Perceived Language Ability and Use in Arctic Quebec
Donald M. Taylor, M. Caron, Lynn McAlpine
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 3, Nº. 4, 2000, págs. 283-296
What Two-way Bilingual Programmes Reveal About the Controversy Surrounding Race and Intelligence
Elena Nicoladis, Donald M. Taylor, Wallace E Lambert, Mary Cazabon
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 1, Nº. 2, 1998, págs. 134-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados