Becoming “Language-Aware“ in ICLHE: Creating a space of trust for collaborative partnerships between teachers, teacher trainers and language specialists
Petra Kletzenbauer, Ulla Fürstenberg, Margit Reitbauer
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, ISSN-e 2604-5613, ISSN 2604-5893, Vol. 5, Nº. 2, 2022, págs. 53-63
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL: Unfolding Integration
Margit Reitbauer, Ulla Fürstenberg, Petra Kletzenbauer, Caroline Marks
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 1, 2018, págs. 87-108
Hypertextual information structures and their influence on reading comprehension: an empirical study
Margit Reitbauer
Miscelánea: A journal of english and american studies, ISSN 1137-6368, ISSN-e 2386-4834, Nº 33, 2006, págs. 65-88
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados