Periodo de publicación recogido
|
|
|
Who We Are and How We Govern: The Effect of Identity Orientation on Governance Choice
Jan B. Heide, Simon J. Bell, Paul Tracey
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 1, 2023, págs. 45-63
Managing the consequences of organizational stigmatization: identity work in a social enterprise
Paul Tracey, Nelson Phillips
Academy of management journal, ISSN-e 0001-4273, Vol. 59, Nº 3, 2016, págs. 740-765
Spreading the word: : The microfoundations of institutional persuasion and conversion
Paul Tracey
Organization Science, ISSN-e 1526-5455, Vol. 27, Nº. 4, 2016, págs. 989-1009
Institutional complexity and paradox theory: Complementarities of competing demands
Wendy K. Smith, Paul Tracey
Strategic Organization, ISSN-e 1741-315X, Vol. 14, Nº. 4, 2016, págs. 455-466
Bringing "Place" Back in: Regional Clusters, Project Governance, and New Product Outcomes.
Paul Tracey, Jan B. Heide, Simon J. Bell
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 6, 2014, págs. 1-16
Paul Tracey, Nelson Phillips
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 51, Nº. 1, 2011, págs. 23-40
Christoph Kneiding, Paul Tracey
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 86, Nº. 3, 2009, págs. 347-361
Emeka Nwankwo, Nelson Phillips, Paul Tracey
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 73, Nº. 1, 2007, págs. 91-101
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados