Periodo de publicación recogido
|
|
|
Who We Are and How We Govern: The Effect of Identity Orientation on Governance Choice
Jan B. Heide, Simon J. Bell, Paul Tracey
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 1, 2023, págs. 45-63
When the honeymoon is over: A theory of relationship liabilities and evolutionary processes
Daniellle A. Chmielewski-Raimundo, Ali Shamsollahi, Simon J. Bell, Jan B. Heide
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 6, 2022, págs. 32-49
The Temporary Marketing Organization
Allègre L. Hadida, Jan B. Heide, Simon J. Bell
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 2, 2019, págs. 1-18
Bringing "Place" Back in: Regional Clusters, Project Governance, and New Product Outcomes.
Paul Tracey, Jan B. Heide, Simon J. Bell
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 6, 2014, págs. 1-16
Benjamin A. Neville, Simon J. Bell, Gregory J. Whitwell
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 102, Nº. 3, 2011, págs. 357-378
Customer Education Increases Trust
Andreas B. Eisingerich, Simon J. Bell
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 1, 2008, págs. 10-11
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados