InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Motivation for LOTE learning: a cross-country comparison of university learners of French
Martin Howard, Leigh Oakes
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 2, 2024, págs. 427-443
Learning French as a foreign language in a globalised world: an empirical critique of the L2 Motivational Self System
Leigh Oakes, Martin Howard
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 1, 2022, págs. 166-182
Domenico Cosmai. The Language of Europe. Multilingualism and Translation in the EU Institutions: Practice, Problems and Perspectives
Martin Howard
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 1, Nº. 2, 2015, págs. 236-238
Claude Denis, Martin Howard
International journal of Canadian studies = Revue internationale d'études canadiennes, ISSN 1180-3991, Nº. 50, 2014, págs. 1-2
Intensive exposure experiences in second language learning
Martin Howard
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 6, 2013, págs. 767-770
Immersion education.: Practices, policies, possibilities
Martin Howard
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 15, Nº. 3, 2012, págs. 377-380
The Advanced Learner's Sociolinguistic Profile: On Issues of Individual Differences, Second Language Exposure Conditions, and Type of Sociolinguistic Variable.
Martin Howard
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 1, 2012, págs. 20-33
Janet Muller: Language and Conflict in Northern Ireland and Canada: A Silent War (Palgrave Studies in Minority Languages and Communities)
Martin Howard
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 10, Nº. 1, 2011, págs. 101-103
Sociolinguistic Variation in Contemporany French: insights from the Spoken Language of the Media
Martin Howard
Revue parole, ISSN 1373-1955, Nº. 43-44, 2007, págs. 185-214
Morpho-phonetic variation in the spoken French media: a comparison of three sociolinguistic variables
Martin Howard
Estudios de sociolingüística: Linguas, sociedades e culturas, ISSN 1576-7418, Vol. 7, Nº 1, 2006, págs. 1-30
On the role of context in the development of learner language: insights from study abroad research
Martin Howard
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 147-148, 2005, págs. 1-20
Sociologie et sociolinguistique des francophonies israéliennes
Martin Howard (res.)
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: Bi/Multilingual Identity in South Africa), págs. 734-737
Es reseña de:
Sociologie et sociolinguistique des francophonies israéliennes
Eirlys E. Davies (res.), Abdelâli Bentahila (res.)
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 36, Nº. 1, 2015, págs. 97-99
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados