Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
New Directions in Undergraduate and Graduate Education in Kinesiology and Physical Education
Catherine D. Ennis
Quest, ISSN 0033-6297, Vol. 62, Nº. 1, 2010, págs. 76-91
Content Specificity of Expectancy Beliefs and Task Values in Elementary Physical Education
Ang Chen, Robert Martin, Catherine D. Ennis, Haichun Sun
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 79, Nº. 2, 2008, págs. 195-208
Haichun Sun, Ang Chen, Catherine D. Ennis, Robert Martin, Bo Shen
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 79, Nº. 1, 2008, págs. 62-70
Examining Curricular Coherence in an Exemplary Elementary School Program
Catherine D. Ennis
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 79, Nº. 1, 2008, págs. 71-84
Is In-Class Physical Activity at Risk in Constructivist Physical Education?
Ang Chen, Robert Martin, Haichun Sun, Catherine D. Ennis
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 78, Nº. 4, 2007, págs. 500-509
Defining Learning as Conceptual Change in Physical Education and Physical Activity Settings
Catherine D. Ennis
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 78, Nº. 2, 2007, págs. 138-150
Catherine D. Ennis
Quest, ISSN 0033-6297, Vol. 58, Nº. 1, 2006, págs. 41-59
The Ethic of Care in Teaching: An Overview of Supportive Literature
Lynn M. Owens, Catherine D. Ennis
Quest, ISSN 0033-6297, Vol. 57, Nº. 4, 2005, pág. 392
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados