Periodo de publicación recogido
|
|
|
e-Learning in universities: Supporting help-seeking processes by instructional prompts.
Silke Schworm, Hans Gruber
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 2, 2012, págs. 272-281
Learning argumentation skills through the use of prompts for self-explaining examples
Silke Schworm, Alexander Renkl
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 2, 2007, págs. 285-296
Computer-supported example-based learning: When instructional explanations reduce self-explanations
Alexander Renkl, Silke Schworm
Computers and education: An international journal, ISSN 0360-1315, Nº. 4, 2006, págs. 426-445
Help Seeking and Help Design in Interactive Learning Environments
Elmar Stahl, Frank Fischer, Silke Schworm, Raven Wallace, Vincent Aleven
Review of educational research, ISSN 0034-6543, Vol. 73, Nº 3, 2003, págs. 277-322
Attitude towards and Interest in Dog-Assisted Interventions of Students in Higher Education
Cathrin Rothkopf, Theresa Stark, Silke Schworm
5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd' 19) / Josep Domènech i de Soria (ed. lit.), Paloma Merello Giménez (ed. lit.), Elena de la Poza Plaza (ed. lit.), Desamparados Blázquez (ed. lit.), Raúl Peña Ortiz (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-9048-661-0, págs. 875-882
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados