Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning to use benefit-cost arguments: A microgenetic study of argument-counterargument integration in an undergraduate seminar course
E. Michael Nussbaum, LeAnn G. Putney
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 3, 2020, págs. 444-465
Puzzling the pieces: conceptual blocks of engineering student ideas in a service learning project
Idalis Villanueva, Suzanne H. Jones, LeAnn G. Putney, Brett D. Campbell
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 1, 2018, págs. 56-68
Self-Efficacy and Interest in the Use of Reading Strategies
Matthew T. McCrudden, LeAnn G. Putney, Peggy G. Perkins
Journal of research in childhood education: An international journal of research on the education of children, infancy through early adolescence, ISSN 0256-8543, Vol. 20, Nº. 2, 2005, págs. 119-131
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados