InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study
Jada Kohlmeier, James Howell, John W. Saye, Theresa McCormick, David M. Shannon, Colby Jones, Thomas Brush
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 492-528
Examining the relationship between teachers’ discussion facilitation and their students’ reasoning
Jada Kohlmeier, John W. Saye
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 2, 2019, págs. 176-204
Ethical Reasoning of U.S. High School Seniors Exploring Just Versus Unjust Laws
Jada Kohlmeier, John W. Saye
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 42, Nº 4, 2014, págs. 548-578
Justice or Care? Ethical Reasoning of Preservice Social Studies Teachers
Jada Kohlmeier, John W. Saye
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 4, 2012, págs. 409-435
John W. Saye, Jada Kohlmeier, Thomas Brush, James Howell, Lamont Maddox
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 24, Nº 2, 2009-2010 (Ejemplar dedicado a: Teaching for higher knowledge), págs. 35-76
The power of a woman's story: a three-step approach to historical significance in high school world history
Jada Kohlmeier
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 20, Nº 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: The state of the debate: History versus Social Studies), págs. 64-80
Stories of Teachers Using Inquiry in a High-Stakes Accountability System
Jada Kohlmeier
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 3, 2011, págs. 447-451
Es reseña de:
Teaching History with Big Ideas: Cases of Ambitious Teachers
SG Grant (ed. lit.), Jill M. Gradwell (ed. lit.)
Lanham : Rowman y Littlefield Education, 2010
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados