Periodo de publicación recogido
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La nueva cara de la publicidad "on-line"
David W. Stewart
Harvard Deusto Márketing y Ventas, ISSN 1133-7672, Nº. 67, 2005, págs. 56-63
David W. Stewart
Persuasion and social marketing, Vol. 3, 2016 (Applications and uses), ISBN 978-1-4408-0404-5, págs. 1-8
David W. Stewart
Persuasion and social marketing, Vol. 2, 2016 (Conceptual, theoretical, and strategic dimensions), ISBN 978-1-4408-0404-5, págs. 1-10
Social marketing in the service of economic development: a case study at the epicenter of the housing crisis
Regina M. Airey, Tricia Braun, Amy Sausser, David W. Stewart
Persuasion and social marketing, Vol. 3, 2016 (Applications and uses), ISBN 978-1-4408-0404-5, págs. 313-348
David W. Stewart
Persuasion and social marketing, Vol. 1, 2015 (Historical and social foundations / coord. por David W. Stewart), ISBN 978-1-4408-0404-5, págs. 1-12
Media influences on markenting communications
David W. Stewart, Paulos Pavlou, Scott Ward
Media effects: advances in theory and research / coord. por Jennings Bryant, Dolf Zillmann, 2002, ISBN 0-8058-3864-3, págs. 353-396
Efectos de los media en la publicidad
David W. Stewart, Scott Ward
Los efectos de los medios de comunicación : investigaciones y teorías / coord. por Jennings Bryant, Dolf Zillmann, 1996, ISBN 84-493-0296-X, págs. 423-486
Persuasion and social marketing
Vol. 1, 2015 (Historical and social foundations / coord. por David W. Stewart), ISBN 978-1-4408-0404-5
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