Periodo de publicación recogido
|
|
|
Recommending peers for learning: Matching on dissimilarity in interpretations to provoke breakdown.
Kamakshi Rajagopal, Jan van Bruggen, Peter B. Sloep
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 385-406
The use of recorded lectures in education and the impact on lecture attendance and exam performance.
Nynke Bos, Caspar Groeneveld, Jan van Bruggen, Saskia Brand-Gruwel
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 5, 2016, págs. 906-917
Does tagging improve the navigation of online recorded lectures by students?
Pierre Gorissen, Jan van Bruggen, Wim Jochems
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 1, 2015, págs. 45-57
Innovating education with an educational modelling language: two case studies.
Peter B. Sloep, Jan van Bruggen, Colin Tattersall, Hubert Vogten, Rob Koper, Francis Brouns, Peter van Rosmalen
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 43, Nº 3 (August), 2006, págs. 291-301
Theory and practice of online learning
Jan van Bruggen
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 1, 2005, págs. 111-112
Jan van Bruggen, Peter B. Sloep, Peter van Rosmalen, Francis Brouns, Hubert Vogten, Rob Koper, Colin Tattersall
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 6, 2004, págs. 729-738
Content-based positioning in learning networks
Jan van Bruggen, Ellen Rusman, Bas Giesbers, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 366-368
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados