InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Routine Language: Speech Directed to Infants During Home Activities.
Catherine S. Tamis-LeMonda, Stephanie Custode, Yana Kuchirko, Kelly Escobar, Tiffany Lo
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 2135-2152
Language Matters: Denying the Existence of the 30-Million-Word Gap Has Serious Consequences.
Roberta Michnick Golinkoff, Erika Hoff, Meredith L. Rowe, Catherine S. Tamis-LeMonda, Kathy Hirsh-Pasek
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 3, 2019, págs. 985-992
Gender Attitudes in Early Childhood: Behavioral Consequences and Cognitive Antecedents
May Ling D. Halim, Diane N. Ruble, Catherine S. Tamis-LeMonda, Patrick E. Shrout, David M. Amodio
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 882-899
Immigrant Chinese Mothers’ Socialization of Achievement in Children: A Strategic Adaptation to the Host Society
Florrie Fei-Yin Ng, Irene Nga-Lam Sze, Catherine S. Tamis-LeMonda, Diane N. Ruble
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 979-995
Kristina M. Zosuls, Diane N. Ruble, Catherine S. Tamis-LeMonda
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 6, 2014, págs. 2202-2217
Rigidity in Gender-Typed Behaviors in Early Childhood: A Longitudinal Study of Ethnic Minority Children
May Ling Halim, Diane N. Ruble, Catherine S. Tamis-LeMonda, Patrick E. Shrout
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1269-1284
Trajectories of the Home Learning Environment Across the First 5 Years: Associations With Children’s Vocabulary and Literacy Skills at Prekindergarten
Eileen T. Rodriguez, Catherine S. Tamis-LeMonda
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 4, 2011, págs. 1058-1075
Transition From Crawling to Walking and Infants’ Actions With Objects and People
Lana B. Karasik, Catherine S. Tamis-LeMonda, Karen E. Adolph
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 4, 2011, págs. 1199-1209
Family Resources and Parenting Quality: Links to Children’s Cognitive Development Across the First 3 Years
Julieta Lugo-Gil, Catherine S. Tamis-LeMonda
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 1065-1085
Mother–Child Bookreading in Low-Income Families: Correlates and Outcomes During the First Three Years of Life
Helen Raikes, Barbara Alexander Pan, Gayle Luze, Catherine S. Tamis-LeMonda, Jeanne Brooks-Gunn, Jill Constantine, Louisa Banks Tarullo, H. Abigail Raikes, Eileen T. Rodriguez
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 4, 2006, págs. 924-953
Jacqueline D. Shannon, Michael E. Lamb, Catherine S. Tamis-LeMonda, Natasha J. Cabrera
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 6, 2004, págs. 1806-1820
Conceptualizing Fathers' Roles: Playmates and More
Catherine S. Tamis-LeMonda
Human development, ISSN 0018-716X, Nº. 4, 2004, págs. 220-227
The Development of Categories at the Semantics/Syntax Interface
Patricia J. Brooks, Nelson Cowan, Catherine S. Tamis-LeMonda
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 8, Nº. 4, 1993, págs. 465-494
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados