Periodo de publicación recogido
|
|
|
Explaining Hooke’s Law: Definitional Practices in a CLIL Physics Classroom
Leila Kääntä, Gabriele Kasper, Arja Piirainen-Marsh
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 39, Nº 5, 2018, págs. 694-717
Epistemological Reorientations and L2 Interactional Settings: A Postscript to the Special Issue.
Gabriele Kasper, Johannes Wagner
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 102, Nº 0, 2018, págs. 82-90
Analyzing Storytelling In TESOL Interview Research
Gabriele Kasper, Matthew T. Prior
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 49, Nº. 2, 2015, págs. 226-255
Guy Cook, Gabriele Kasper
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 27, Nº 4, 2006, págs. 554-557
Guy Cook, Gabriele Kasper
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 26, Nº 4, 2005, págs. 479-481
Classroom Talks: An Introduction
Gabriele Kasper, Numa Markee
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 4, 2004, págs. 491-500
Participant Orientations in German Conversation-for-Learning
Gabriele Kasper
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 4, 2004, págs. 551-567
Four Perspectives on L2 Pragmatic Development
Gabriele Kasper
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 22, Nº 4, 2001, págs. 502-530
`A' stand for acquisition: A response to Firth and Wagner
Gabriele Kasper
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 81, Nº 3, 1997, págs. 307-312
Bilingual education and bilingualism in education: A comment
Gabriele Kasper
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 9, Nº. 1-2, 1988, págs. 37-42
Conversation-for-Learning: institutional talk beyond the classroom
Gabriele Kasper, Younhee Kim
The handbook of classroom discourse and interaction / Numa Markee (ed. lit.), 2015, ISBN 9781-118-53112-9, págs. 390-408
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados