Periodo de publicación recogido
|
|
|
Co-Topical Small Talk: Troubles-Telling in Traditional Chinese Medical Encounters
Ying Jin, Younhee Kim, Andrew P Carlin
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 3, 2022, págs. 493-516
Willingness to engage: the importance of what learners bring to pair work
Younhee Kim
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 29, Nº. 2, 2020, págs. 134-154
‘What is Stoyr-Steruh Type?’: Knowledge Asymmetry, Intersubjectivity, and Learning Opportunities in Conversation-for-Learning
Younhee Kim
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 2, 2019, págs. 307-328
A G-Theory Analysis of Rater Effect in ESL Speaking Assessment
Younhee Kim
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 3, 2009, págs. 435-440
Strategy for XML Integration Using Similarity in Structure and Content
Younhee Kim
IEICE transactions on fundamentals of electronics, communications and computer, ISSN 0916-8508, Vol. 87, Nº 6, 2004, págs. 1479-1486
Conversation-for-Learning: institutional talk beyond the classroom
Gabriele Kasper, Younhee Kim
The handbook of classroom discourse and interaction / Numa Markee (ed. lit.), 2015, ISBN 9781-118-53112-9, págs. 390-408
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados