Periodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding the Tyler rationale: basic Principles of Curriculum and Instruction in historical context
William G. Wraga
Espacio, Tiempo y Educación, ISSN-e 2340-7263, Vol. 4, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Curriculum History. New directions and perspectives), págs. 227-252
Condescension and critical sympathy: historians of education on progressive education in the United States and England
William G. Wraga
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 50, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Internationalisation in education: issues, challenges, outcomes / coord. por Joëlle Droux, Rita Hofstetter), págs. 59-75
The progressive Classicism of Alexander James Inglis
William G. Wraga
Classical journal, ISSN 0009-8353, Vol. 99, Nº 1, 2003, págs. 59-70
The posthumous redaction of a progressive classicist
William G. Wraga
Classical journal, ISSN 0009-8353, Vol. 99, Nº 2, 2003-2004, págs. 169-176
William G. Wraga
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 22, Vol. 1, 1994, págs. 2-5
The Interdisciplinary Imperative for Citizenship Education
William G. Wraga
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 21, Vol. 3, 1993, págs. 201-231
Arresting the decline fo integrity in curriculum studies in the United States: The policy of opportunity
William G. Wraga
Curriculum: Decanonizing the field / João M. Paraskeva (aut.), Shirley R. Steinberg (aut.), 2016, ISBN 9781433114212, págs. 99-110
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados