M. José Rodríguez Lagunas, Àngels Franch, Margarida Castell, Francisco J. Pérez Cano
En el curs 2007-08 es va iniciar l’assignatura de “Fonaments d’Immunologia” en el Màster interuniversitari (URV-UB) de Nutrició i Metabolisme. Aquesta assignatura, impartida en grups de 20-30 estudiants, ha estat l’“aula de proves” per plantejariniciatives innovadores en el context d’un grup petit. Durant aquests 10 anys, s’han implementat i avaluat l’impacte de diferents tipus de metodologies docents, amb l’objectiu de traslladar-les posteriorment a grups més nombrosos, com els de grau.
In the academic year 2007-08, the subject "Basis of Immunology" started in the interuniversity Master's (URV-UB) of Nutrition and Metabolism. This subject, taught in groups of 20-30 students, has been the "test room" to raise innovative initiatives in the context of a small group. During these 10 years, differentkinds of teaching methodologies have been implemented and evaluated with the aim of transferring it later to more numerous groups, like those of degree.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados