Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una assignatura de màster com a “aula de proves” per plantejar iniciatives docents: 10 anys d’innovació en “Fonaments d’immunologia”: 10 anys innovant en grups reduïts

  • Autores: M. José Rodríguez Lagunas, Àngels Franch, Margarida Castell, Francisco J. Pérez Cano
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En el curs 2007-08 es va iniciar l’assignatura de “Fonaments d’Immunologia” en el Màster interuniversitari (URV-UB) de Nutrició i Metabolisme. Aquesta assignatura, impartida en grups de 20-30 estudiants, ha estat l’“aula de proves” per plantejariniciatives innovadores en el context d’un grup petit. Durant aquests 10 anys, s’han implementat i avaluat l’impacte de diferents tipus de metodologies docents, amb l’objectiu de traslladar-les posteriorment a grups més nombrosos, com els de grau.

    • English

      In the academic year 2007-08, the subject "Basis of Immunology" started in the interuniversity Master's (URV-UB) of Nutrition and Metabolism. This subject, taught in groups of 20-30 students, has been the "test room" to raise innovative initiatives in the context of a small group. During these 10 years, differentkinds of teaching methodologies have been implemented and evaluated with the aim of transferring it later to more numerous groups, like those of degree.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno