Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de L'avaluació entre iguals en una activitat de sostenibilització curricular a la formació inicial del professorat de secundaria: una experiència d’avaluació formativa amb eines TIC

Genina Calafell, Gregorio Jiménez Valverde, Hortensia Durán Gilabert

  • català

    La proposta presenta una experiència de sostenibilització curricular d’una assignatura del màster de formació de professorat de secundària. Per tal d’assolir aquesta sostenibilització s’introdueix l’avaluació entre iguals a partir d’una rúbrica i de l’einaTaller de l’aula moodle. L’activitat esdevé una bona pràctica inspiradora i de reflexió per als futurs mestres entorn a la importància de l’avaluació formativa en els aprenentatges del seu futur alumnat.

  • English

    The proposal presents an experience of curricular sustainability of a subject of the master's degree in secondary school teacher training. In order to achieve this sustainability, peer assessment is introduced based on a rubric and the Moodle Classroom Workshop tool. The activity becomes a good inspiring and reflective practice for future teachers regarding the importance of formative assessment in the learning of their future students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus