Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Zigorra haur hezkuntzako gradutik behatuaz: etorkizuneko erronkak

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 724-727
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This work has two main objectives. On the one hand, to make an analysis of the use of punishmentin Basque schools, specifically in the infant or preschool stage. On the other hand, to know how the studentsof the early childhood education face this issue thinking about their future professional practice.For this, we collaborated with 101 students of the degree of Early Childhood Education proposing themto be co-participants of this research (Students as partners). The results revealed that students in theirpractices observed different types of punishment and threats, describing them as very common techniquesin schools, especially the “thinking corner”. Likewise, it was observed that the applied punishmentsdid not follow a common methodological pattern, reflecting the lack of basis in the field of thepsychology of education of those who applied them. Finally, they feel that they need additional trainingin alternatives for the resolution of conflicts in the classroom. The educational implications of the resultsare discussed.

    • euskara

      Lan honek bilatzen du, batetik, euskal eskoletan eta bereziki haur-hezkuntza mailan zigorra erabiltzeariburuzko erradiografia egitea eta, bestetik, Haur Hezkuntzako Graduko ikasleek erronka honinola aurre egiten dioten aztertzea beraien etorkizun profesionalaren ikuspuntutik. Horretarako, HaurHezkuntzako 101 gradu ikaslerekin batera lan egin zen, ikasleei ikerkuntza honetako partaidekide (Studentsas partners) izateko proposatuaz. Emaitzek adierazi zuten ikasleek bai zigorra eta baita mehatxumota ezberdinak ere behatu zituztela, eskoletan ohiko teknika gisa deskribatuaz, bereziki pentsalekua.Halaber, aplikatutako zigorraren nolakotasunean patroi zehatzik definituta ez zegoela ere behatu zen,beronen inguruko oinarri psikologikoen falta islatuaz. Azkenik, beren burua ez zuten gai ikusten zigorgabe lan egiteko, eta gatazkei aurre egiteko bestelako tekniketan formatu beharra zutela sentitzen zuten.Bukatzeko, lortutako emaitzen hezkuntza inplikazioak eztabaidatuko dira.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno