Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reflexions al voltant dels enfocaments AICLE en contextos complexos, plurilingües i multiculturals

    1. [1] Generalitat de Catalunya

      Generalitat de Catalunya

      Barcelona, España

  • Localización: AICLE-CLIL-EMILE, educació plurilingüe: experiencias, research & politíques / coord. por Cristina Escobar Urmeneta, Natalia Evnitskaya, Emilee Moore, Adriana Patiño Santos, 2011, ISBN 978-84-490-2678-2, págs. 269-283
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest document vol desenvolupar un plantejament metodològic per implementar l’AICLE en contextos plurilingües i multiculturals, en el marc del sistema educatiu català. En particular, s’incorporen valors de coresponsabilitat i creativitat, relacionats amb la construcció d’una comunitat plural, amb l’ajut de les TIC.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno