Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Evidence-based approaches to curriculum reform and assessment

    1. [1] Michigan State University

      Michigan State University

      City of East Lansing, Estados Unidos

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 23, 2017, págs. 24-31
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Most of transformation efforts in STEM are focused on incorporating pedagogical techniques, rather than redesigning the curriculum and assessments. Assessments that emphasize scientific practices are more likely to elicit evidence about what students know and can do than assessments based on content fragments. Here I discuss a new general chemistry curriculum, «Chemistry, life, the universe and everything», which illustrates an approach to reform that focuses on core ideas, scientific practices and cross-cutting concepts, and is supported by assessments that elicit evidence of student use of their knowledge.keywords: Curriculum transformation, assessment, chemistry education research, instructional technology, scientific practices.

    • català

      La majoria dels esforços de transformació en STEM se centren a incorporar tècniques pedagògiques, en lloc de redissenyar el currículum i les avaluacions. Les avaluacions que posen l’èmfasi en les pràctiques científiques tenen més probabilitats d’obtenir proves sobre allò que els estudiants saben i poden fer que les avaluacions basades en fragments de contingut. En aquest article, examino un nou currículum de química general, «Química, vida, l’univers i tot», que il·lustra una aproximació a la reforma centrada en les idees bàsiques, les pràctiques científiques i els conceptes transversals, i que se sosté en avaluacions que aporten evidències sobre el fet que l’estudiant utilitza el seu coneixement.paraules clau: Transformació curricular, avaluació, investigació en educació química, tecnologia instructiva, pràctiques científiques.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno